چیدن لعه
شنبه 8 شهريور 1393 ساعت 8:10 | بازدید : 846 | نویسنده : [cb:post_author_name] | ( نظرات )

بچه ها برای چیدن قلعه باید به چند نکته توجه داشته باشین

 

1-همیشه تاون هالتون ( خونه ) یا ( تالار شهر ) در مرکز یا کمی پایین تر قرار بدین .

 

2-ویزارد تاور ( برج ویزارد ) و مورتار ( توپ بزرگ ) رو طوری قرار بدین که ویزارد توی رنج مورتار باشه .

 

3-مخزن های طلا و اکسیر هاتون(همون انبار هاتون)رو دقیقا کنار قلعه بزارین .

 

4-سعی کنید تا اون جایی که میتونید قلعه تون  (base) جمع و جور نباشه و خونه هاتون رو پخش و پلا کنید چون تا قبل از رسیدن نیرو های دشمن به قلعه شما , دفاعی هاتون اونارو میزنن .

 

5-سعی کنید که دیواراتون رو شبکه ای بسازید ( مشبک ) چون برای هر یک از ساختموناتون یک لایه محافظ وجود داره و زمان رو از دشمن میگیره . و همچنین سعی کنید دیوار های لول بالا تر و قوی ترتون رو دور خونه اصلی بچینید یا این که دو لایه دیوار دور خونه بکشید .

 

6-انتطار نداشته باشین که همه ی حمله هایی رو که بهتون میشه برنده بشین   تازه من با اون بیسم از 10 تا حمله 2 تا یا 4 تاش رو دفند میدم اما همین هم باز بستگی داره .

 

7-اما بیستون باید بهتون خودش رو ثابت کنه و نباید همه ی حمله ها رو هم ببازین و با دیدن ریپلی حمله ها نقاط ضعفتون رو بشناسید و اون ها رو رفع کنید .

 

8-سعی کنید نسبت به لولی(level) که دارید تروفی هاتون رو بالا ببرید یعنی مثلا برای اینکه 1500 تا تروفی داشته باشین باید بتونید اون رو نگه داردید و داشتن 1500 تا تروفی level 47 به بالا میخواد حتی اگر بتونید تروفی رو جمع کنید بازی خیلی براتون سخت میشه و باید همیشه لول و تروفیتون تو تعادل باشه .  همچنین بیشتر اوقات برای به دست آوردن تروفی ( کاپ ) به طلا و اکسیر دست پیدا نمی کنید یعنی بیشتر وقت ها باید بین کاپ و مخزن ها یکیشو انتخاب کنید .

 

 
9-مهم ترین اصل دفاع بالا بردن سطح دفندها   و دیوار هاست اما دقت کنید که اپگرید دیوارهاتون بهتون xp نمیده

 

10-همیشه سعی کنید همه ی خونه هاتون توی رنج دفند هاتون باشه .

 

11-هیچ تکه از دیوارهاتون رو باز نکنید همیشه راه به تاون هال باید بسته باشه .

 

کاربرد مورتار در کشتار جمعی و کاربرد کنون و تاور هم در کشتن جاینت هست مخصوصا ارچر تاور پس مورتار تون رو در رنج تاورتون قرار بدید .

|
امتیاز مطلب : 25
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6


تاکتیک حمله
شنبه 8 شهريور 1393 ساعت 8:9 | بازدید : 1877 | نویسنده : [cb:post_author_name] | ( نظرات )

تاکتیک یک:

اگر تروفی(کاپ) نیاز دارید: یک استراتژی (ترفند) جالب برای به دست آوردن سریع کاپ اگر میخواهید سریع کاپ به دست بیارید باید برید دنبال تون هال یا همون کاپ دزدی:

سربازان مورد نیاز:کمپتون را به 5 قسمت تقسیم کنید، قسمت اول و دوم را از آرچر پر کنید چرا؟ چون آرچر ها توانایی نابود کردن ساختمان ها از فاصله ی زیاد را دارند، قسمت سوم را از دیو چرا؟ چون گاهی اوقات دشمن مقدار زیادی منابع بیرون از دیوار ها دارد و با دزد میتونید هم کاپ بگیرید هم منابع، قسمت چهارم باربارین (دلخواه)و قسمت پنجم غول چرا؟ چون گاهی اوقات کنار تون هال ها تسلای مخفی وجود دارد و اگه نتونید با غول تسلا های مخفی را نابود کنید کلی کاپ از دست می دهید(این یک نکته ی بسیار مهم است).

توجه کنید که اگر می خواهید توسط دیو ها منابع بدزدید حتما بعد از نابود کردن تون هال این کار را انجام دهید. چرا؟ چون ممکن است قبا از نابود کردن تون هال با رها کردن دیو نیرو های موجود در کلن حریف آزاد شوند و مقدار زیادی کاپ از شما کم شود (این یک نکته ی بسیار مهم است).

میتونید با یک تیر چند نشون بزنید!!: زمانی که نیاز به اکسیر سیاه دارید میتونید با استفاده از چند اسپل صاعقه روی اکسیر های سیاه دشمن مقدار زیادی اکسیر سیاه به دست آورید (بعد از نابود کردن تون هال).

حتما قبل از حمله پادگان خود را پر از سرباز کنید چرا؟ چون سرباز هایی که نام برده شد سریع ساخته می شوند و اگر پادگان شما پر باشد بعد اتمام جنگ سربازان آمده شده اند و دیگر احتیاجی نیست منتظر آماده شدن سرباز ها بمانید.

من خودم با این روش همراه با عوض کردن سرور (ترفند عوض کردن سرور در ترفند ها موجود است) توی یک روز تونستم کاپم رو از نقره ی دو به کریستال ارتقاع دهم (ممنون تشویق نکنید)!!

 

تاکتیک دو: حمله به افراد قوی تر از خود (بصرفه برای کلن وار)

کمپ شما باید 150-200 فضا داشته باشد!

سربازان مورد نیاز: دو یا بیشتر اسپل رعد و برق لول 3 به بالا ، 12_18 تا جاینت لول 3 یا 4 ، 30_40 آرچر و تعدادی دزد و از همه مهم تر دو عدد هیلر.

روش حمله: اول از همه برای جلوگیری از نابود شدن هیلر ها توسط air defense با تیر انداز آنها را نابود کنید و اگر در دسترس نبودند هر دو اسپل خود را روی air defense ها خالی کنید (2 اسپل رعد و برق لول 3 برای یک air defense لول 1_2 کافی است) جاینت هارا پشت سر هم رها کنید طوری که اول خمپاره زن هارا نابود کنند و بلافاصله هر دو هیلر را رها کنید . اگر  ساختمان های دفاعی در دسترس بودندمیتونید با آرچر (و یا ویزارد) آنها را نابود کنید . اگر ساختما های دفاعی در دسترسس نبودند آرچر ها و دزد ها را پشت سر جاینت ها (طوری که خمپاره انداز ها نتونن بزننشون) رها کنید.

در این روش شما از دو هیلر استفاده می کنید، بنابراین خمپاره انداز ها تاثیر زیادی بر سلامتی غوا ها ندارند چرا؟ چون هیلر ها سریعا خط عمر جاینت ها را پر می کنند.

 

 

تاکتیک سه: حمله ی معمولی

کمپ شما باید 100-120 فضا داشته باشد!

یکی از بهترین نوع عای حمله، حمله با جاینت + آرچر است چرا ؟ چون جاینت ها نه سریع هستند نه قدرت بالایی دارند اما جون بسیار بالایی دارند و این برای مرتار و ویزارد تاور ها عالی است. و آرچر ها جون بسیار پایینی دارند اما قدرت بالایی .


خوب یعنی چه کار کنیم ؟ همیشه قبل از آوردن آچر حداقل 7 جاینت آزاد کنید و و پشت سر آنها 20 تا 50 آرچر آزاد کنید چرا ؟ چون جاینت ها با سلامتی بالا تمرکز ساختمان های دفاعی را بر روی خودشان متمرکز میکنند و آرچر ها از دور به تمام ساختمان ها حمله میکند.


البته بعد از آزاد کردن جاینت و قبل از آرچر، وال بریکر هارا آزاد کنید تا دیوار ها را نابود کنند.

 

 

 

تاکتیک چهار: حمله ی کلن وار(لول بالا)

کمپ شما باید 170-190 فضا داشته باشد!

اگر سرباز هایی همچون Minion , Dragon , Barbarian King , Rage Spell را در اختیار دارید از این روش استفاده کنید:

سربازان مورد نیاز: 5 اژدها (یک اژدها هم از هم کلنی های خودتون بگیرید یا ویزارد)، 25 مینیون، 1 اسپل خشم(چون اسپل خشم برای سربازان پر قدرتی مانند اژدها خیلی بصرفه است)، 2 اسپل سلامتی(سربازان شما هوایی هستند و به همین دلیل به سادگی توسط air defence ها نابود می شوند پس اسپل سلامتی بسیار مهم است)، باقی فضای کمپتان را از آرچر پر کنید.

روش حمله: برای مقابله با ایر دیفنس جلوی هرکدوم از ایر دیفنس ها 6 تا دراگون را رها کنید کنید و 1 اسپل خشم و اسپل سلامتی را بزنید . حالا در کنارش 1 مینیون بفرستید که اگه ایر بمب باشه همه مینیون هاتون از بین نروند اگر دیدید پاک بود منطقه :دی بقیه رو هم بفرستید.

 

تاکتیک پنج: حمله کلن وار(لول متوسط)

کمپ شما باید 170-190 فضا داشته باشد!

سربازان مورد نیاز: 2 هیلر، 1 اسپل سلامتی و صاعقه، 12-15 جاینت، 2-4 دیوار شکن، باقی آرچر و جادوگر(برای نابود کردن سرباز های کلن) و اگر ضرفیت کلنتان 20 بود یک اژدها و اگر 15 هیلر یا ویزارد درخاست بدید.

شما باید نزدیک ترین مکان به ایر دیفنس رو پیدا کنید یه دونه باربارین بفرستید پشت سرش والبریکر  چون اگر باربارین رو نفرستید کنون و ارچر تاور والبریکر رو میزنن . حالا جاینت ها رو بفرستید و ایر دیفنس رو بزنید اگر خیلی دور بود ایر دیفنس یه هیلینگ اسپل رو اینجا بزنید تا ایر دیفنس رو که زدید هیلر رو بفرستید . بعدش هم ویزارد و ارچر و اینا و زمینش رو جمع کنید . حالا اگه تعداد جاینت ها بیشتر بود و یه دونه هیلینگ اسپل و یه لایت داشتید فقط اون موقع شما والبریکر رو که زدید 2 تا هیلر بفرستید چون ایر دیفنس فقط یه نفر رو هدف قرار میده بعدش که زدید ایر دیفنس رو یه هیلر دیگه از کلنتون بندازید (اگه داشتید اگه نه ویزارد رو نگه دارید اخرا بندازید که وقت کم نیارید ) حالا همینطور پیش برید وقتی هیلرتون مرد هیلینگ اسپل رو بزنید تا جاینت ها نمیرن بعدش هم زمینش رو جمع کنید البته این رو بگم اگه سرباز نداشته باشید وقت کم میارید پس حتما از کلنتون یا ویزارد بگیرید یا ارچر .

 

 

 

|
امتیاز مطلب : 12
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3


تاکتیک دفاع
شنبه 8 شهريور 1393 ساعت 8:2 | بازدید : 495 | نویسنده : [cb:post_author_name] | ( نظرات )

علاوه بر حمله، دفاع یکی از جنبه های مهم بازی clash of clans می باشد. حتی اگر شما زمان زیادی را در بازی باشد و به عبارت دیگر به بازی معتاد شده باشید، باز هم بیشتر اوقات خارج از بازی (Log off) هستید که در این مواقع وظیفه دفاع از روستا به عهده ی ساختمان های تدافعی می باشد.

     تسلط بر تاکتیک های دفاعی به شما کمک می کند تا از ساختمان اصلی (Town Hall)، کاپ ها و منابعی که به سختی بدست می آورید، براحتی محافظت کنید. در این قسمت ما نه تنها در مورد دیوار ها و ساختمان های دفاعی، بلکه درباره ی نحوه ی چینش آنها صحبت می کنیم.

 

  ۱) به دشمن اجازه ندهید که براحتی به داخل پایگاه شما نفوذ کند :

Basic Defense Tactics 01

نیرو های دشمن به سادگی وارد پایگاه می شوند.

        هر یک از ساختمان ها و دیوار ها (به جز تسلای مخفی و تزئینات روستا) فضایی را در داخل روستا اشغال می کنند که از استقرار نیروهای دشمن جلوگیری می کند. وقتی ساختمان را حرکت می دهید این فضا چند لحظه با خط سفید مشخص می شود. بنابراین دقت کنید که فضای بین ساختمان ها بیش از ۲ بلوک نشود تا هیچ حفره ای در داخل پایگاه شما برای حمله دشمن ایجاد نشود.

  ۲)  مرکز روستا بهترین دوست و کمک برای شماست :

Basic Defense Tactics 02

نمونه ای از چینش خیلی ضعیف و نا کارآمد

شما نمی توانید هیچ ساختمانی را در قسمت علف های اطراف روستا بسازید، در حالی که دشمن می تواند از این قسمت ها به شما حمله کند. بنابراین هرگز پایگاه خود را در لبه یا گوشه های روستا ایجاد نکنید.

Basic Defense Tactics 02111

  ۳)  از دیوار ها به منظور کاهش سرعت مهاجمین استفاده کنید :

Basic Defense Tactics 03

چیدمان نه چندان خوب، ولی مناسب برای شروع

روستا و یا ساختمان های مهم خود را به وسیله ی دیوار احاطه کنید. نیروهای اولیه ی دشمن مانند باربارین (Barbarian) یا دیو (Goblin) برای رسیدن به ساختمان ها با ارزش شما ابتدا باید از دیوار ها عبور کنند.

  ۴)  از بُرد ساختمان های دفاعی اطلاع دااشته باشید :

Basic Defense Tactics 04

بُرد خمپاره انداز ۴ تا ۱۱ بلوک است (بین دایره ی قرمز و سفید)

        هر ساختمان تدافعی دارای بُردی متفاوت است که با کلیک روی آن مشخص می شود. برای مثال زمانی که روی خمپاره انداز (Mortar) کلیک می کنیم، یک دایره ی سفید به شعاع ۱۱ بلوک نمایان می شود که بُرد را نشان می دهد، همچنین یک دایره ی قرمز رنگ هم به شعاع ۴ بلوک وجود دارد که نمایانگر ناحیه کور خمپاره انداز است که در این ناحیه قادر به شلیک نیست.

        همیشه منطقه ی پوششی ساختمان های تدافعی را بررسی کنید تا مطمئن شوید که به خوبی از روستای شما محافظت می کنند.

بعد از خواندن مطلب تاکتیک دفاع ، شما با اصول مهم و اساسی چینش ساختمان ها آشنا می شوید.

 

تاکتیک دفاع (قسمت دوم – سطح پیشرفته)

علاوه بر حمله، دفاع یکی از جنبه های مهم بازی clash of clans می باشد. حتی اگر شما زمان زیادی را در بازی باشد و به عبارت دیگر به بازی معتاد شده باشید، باز هم بیشتر اوقات خارج از بازی (Log off) هستید که در این مواقع وظیفه دفاع از روستا به عهده ی ساختمان های تدافعی می باشد.

ابتدا این مطلب را مشاهه کنید : تاکتیک دفاع (قسمت اول – پایه)

     تسلط بر تاکتیک های دفاعی به شما کمک می کند تا از ساختمان اصلی (Town Hall)، کاپ ها و منابعی که به سختی بدست می آورید، براحتی محافظت کنید. در این قسمت ما به نحوه چینش دیوارها و ساختمان ها برای بهبود دفاع می پردازیم.

 

 1)  اولیت بندی سلاح هایی که انفجاری شلیک می کنند (Splash Damage) :

     در محدوده کاپی متوسط (بین ۱۰۰۰ تا ۱۸۰۰ کاپ) اکثر حمله کننده ها به وسیله ی باربارین (Barbarian)، کماندار (Archer) و گابلین حمله میکنند چون ساخت این سربازها ارزان و سریع است. بنابراین توجه به سلاح هایی که آسیب انفجاری دارند مثل خمپاره انداز (Mortar) یا برج جادوگر (Wizard Tower) بسیار مهم است، زیرا این نوع سلاح ها با یک شلیک می توانند گروهی از نیروهای دشمن را یکجا نابود کنند. این سلاح ها را   داخل محدوده دیوارها طوری قرار دهید که هم از یکدیگر جدا باشند و هم کل منطقه را پوشش دهند (به ناحیه کور mortar توجه داشته باشید که حتما پوشش داده شود). به   هیچ وجه این سلاح ها را به هم نچسبانید زیرا براحتی توسط طلسم صاعقه  (Lightning Spell) خسارت می بینند.

   قبل از بقیه ی ساختمان های دفاعی، این نوع ساختمان ها را ارتقا دهید. همچنین از ارتقای آنها به صورت همزمان اجتناب کنید تا به قدرت دفاعی شما لطمه نخورد.

Advanced Defense Tactics 01
تعداد و سطح بالای mortar و wizard tower، دشمن را برای حمله می ترساند.

 2)  ساختمان های با ارزش را انتخاب و محافظت کنید :

   همانند زندگی واقعی شما نمی توانید از همه چیز محافظت کنید و همه چیز را داشته باشید. هرچیز ارزشی دارد. در  بازی هرساختمان دارای ارزشی می باشد. ساختمان های با ارزش خود را در مرکز پایگاه قرار دهید چه ساختمان اصلی (Town Hall) باشد و چه مخازن طلا و اکسیر. همچنین ساختمان های بی ارزش مثل اردوگاه ارتش (Army Camp)، پادگان ها (Barracks)، کارگاه طلسم (Spell Factory)، آزمایشگاه (Laboratory) و یا حتی معادن طلا و اکسیر سطح پایین را بیرون از محدوده دیوار ها قرار دهید تا سربازهای دشمن را به خود مشغول کنن.

   اگر شما بازیکن با تجربه ای باشید خواهید فهمید که حضور ۲۰ تا ۲۵ کماندار در قلعه قبیله (Clan Castle) به صورت قابل توجهی در دفاع به شما کمک می کند. همچنین از ساختمان اصلی سطح ۷ به بالا تعداد دیوار و ساختمان کافی در دسترس شما قرار می گیر و شما میتوانید قلعه قبیله را حتی در مرکز روستا قرار دهید. هنگامی که نیروهای دشمن مشغول مبارزه با سربازان داخل قلعه قبیله (Clan Castle) می شوند، سلاح های دفاعی براحتی آنها را نابود می کنند.

Advanced Defense Tactics 02

اگر clan castle در مرکز قرار داده شود، حمله برای دشمن بسیار پیچیده می شود.

 3)  همه ی مخازن خود را در یک محدوده ی دیوار قرار ندهید :

   هنگامی که شما همه ی مخازن خود را   در یک حصار قرار می دهید دشمن پس از    نفوذ به پایگاه شما به وسیله چند دیوارشکن (Wall Breaker) دیوار هارا شکافته و با دسته ای از گابلین ها کل مخازن شما را   براحتی در عرض چند ثانیه غارت می کند. در این حملات ممکن است شما کاپی از دست ندهید (به دلیل تخریب کمتر از ۵۰%) ولی منبع خود را از دست داده اید.

   بهتر است مخازن خود را   به وسیله دیوار از یکدیگر جدا کنید یا هر مخزن را به یک ساختمان دفاعی در یک حصار قرار دهید. در این حالت دشمن برای غرت منابع شما به دردسر می افتد و گابلین ها براحتی به این ساختمان ها  دسترسی پیدا نمی کنند.

Advanced Defense Tactics 02
مخازن در یک محدوده ی دیوار دشمن را حریص می کند.
Advanced Defense Tactics 03.2
با جداسازی مخازن از یکدیگر، شما به ندرت مخزن طلا یا اکسیری از از دست خواهید داد.

 4)  فضای اطراف روستا منظم باشد یا پراکنده؟

   چیدن ساختمان های کم اهمیتبه صورت چسبیده به دیوار ها و منظم به شما این امکان را می دهد تا هنگامی که سربازهای دشمن در حال تخریب این ساختمان ها هستند، بیشترین خسارت را به آنها بزنید. زیرا در این روش سرباز های دشمن در بُرد اکثر سلاح های شما قرار می گیرند.

   چیدن ساختمان ها کم اهمیت با فاصله ۲ بلوک از یکدیگر  و پراکنده باعث می شود تا دیوارشکن های (Wall Breaker) دشمن به سختی به دیوارها برسند یعنی سلاح های شما زمان کافی برای زدن آنها را  دارند و همچنین باعث تلف شدن زمان وپراکنده شدن نیروهای دشمن می شود. البته دشمن می تواند به وسیله ی کماندار (Archer) تعدادی از این ساختمان ها را بدون دردسر بزند.

Advanced Defense Tactics 04.1
چیدن ساختمان های کم اهمیت به صورت منظم و چسبیده به دیوار
Advanced Defense Tactics 04.2
چیدن ساختمان های کم اهمیت با حداکثر فاصله از یکدیکر (۲ بلوک)

 

نمی توان گفت کدام روش های بالا بهتر است. این به خود شما بستگی دارد تا انتخاب کنید که چگونه از روستای خود دفاع کنید.

 5)  دفاع در برابر دیوارشکن ها (Wall Breaker) :

|
امتیاز مطلب : 28
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7


جام ناسب شما
شنبه 8 شهريور 1393 ساعت 8:0 | بازدید : 519 | نویسنده : [cb:post_author_name] | ( نظرات )

در این مطلب قصد دارم توضیحاتی درباره بهترین ترافی(جام) برای بهترشدن اک های پر پول و پر اکسیربهتون نشون بدم,این مطالب کاملا ب صورت تجربی به دست اومدن و شک نکنید که واقعا درست هستن!نظر یادتون نره

تاون هال ۳ باید در ترافی ۰ تا ۵۰۰ قرار بگیره با لوت معمولی بین ۸هزار تا ۱۵ هزار

تاون هال ۴ باید در ترافی ۲۰۰ تا ۷۵۰ قرار بگیره با لوت معمولی بین ۱۰هزار تا ۲۵هزار

تاون هال ۳ باید در ترافی ۶۰۰ تا ۹۵۰ قرار بگیره با لوت معمولی بین ۵۰هزار تا ۱۰۰ هزار

تاون هال ۶ باید در ترافی ۸۵۰ تا ۱۱۰۰ قرار بگیره با لوت معمولی بین ۶۰هزار تا ۱۷۵ هزار

تاون هال ۷ باید در ترافی ۱۱۵۰ تا ۱۴۰۰ قرار بگیره با لوت معمولی بین ۱۰۰هزار تا ۳۰۰ هزار

تاون هال ۸ باید در ترافی ۱۳۰۰ تا ۱۶۰۰ قرار بگیره با لوت معمولی بین ۱۵۰هزار تا ۳۰۰-۵۰۰ هزار

تاون هال ۹ باید در ترافی ۱۵۰۰ تا ۱۸۰۰ قرار بگیره با لوت معمولی بین ۲۰۰هزار تا ۴۰۰-۶۵۰هزار

تاون هال ۱۰ باید در ترافی ۱۸۰۰ تا ۲۵۰۰ قرار بگیره با لوت معمولی بین ۳۰۰هزار تا ۵۰۰-۷۵۰ هزار

ببینین رقم های اول لوت معمولی کمترین مقدار هستش و رقم های بعدی بیشترین حدی که ممکنه,سوالاتتون رو کامنت بزارین جواب میدم

|
امتیاز مطلب : 25
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8


طلسم ها
جمعه 7 شهريور 1393 ساعت 8:26 | بازدید : 580 | نویسنده : [cb:post_author_name] | ( نظرات )

طلسم صاعقه:

هنگامی که از این طلسم استفاده می کنید، تعدادی رعد و برق از آسمان در محدوده ای که شما مشخص کرده اید ( به شعاع ۳٫۵ بلوک) فرود می آید و به ساختمان ها و سربازهای دشمن آسیب می زند.

 

استراتژی:

استراتژی اول :

اسپل شما حداقل برای این روش باید لول 3 باشه تا بتونید بهترین نتیجه رو ببینید . شما میگردید دنبال زمین هایی که موجودی دارک الیکسیر اون ها بالای 500 یا 600 هستش بعد 2 تا از این اسپل رو میزنید روی مخزن دارک الیکسیر اون ها و با این کار شما دارک الیکسیر بدست میارید این روش برای کسایی هست که تاون حال 7 دارند و میخواهند باربارین کینگ بسازند 

استراتژی دوم : 

این کاربرد برای موقعی هست که شما جاینت ساختید و سرباز دیگه ای ندارید موقع حمله از کلن اونها سرباز میاد بیرون شما میتونید با زدن یه دونه یا دوتا از این اسپل روی سرباز های اونها بکشیدشون و به حملتون ادامه بدید

 -------- --------------- --------------- --------------- --------------- --------------- --------------- ----------------------

طلسم شفا دهنده:

هنگامی که از این طلسم استفاده می کنید یک حلقه روی زمین برای شفای سربازان شما ایجاد می شود و هر سربازی که در محدوده آن باشد (چه واحد های زمینی و واحد های هوایی) بهبود می کند.

این طلسم ۱۲ ثانیه بیشتر کارایی ندارد .

 

استراتژی:کاربرد این اسپل مثل اسپل قبلی هستش روی جاینت و دراگون و سرباز هایی که خودتون از کلنتون فرستادید زده میشه . مثل روش قبل جاینت و دراگون ازش استفاده کنید . اما چه موقعی این رو بندازید ؟ موقعی که هیلر شما کشته شده یه دونه از این ها به کارتون میاد یا موقعی که شما تعداد زیادی مینیون ساختید و رفتند جلوی ویزارد تاور برای این که کشته نشند اینرو میزنید روش و تادا !

  --------------- --------------- --------------- --------------- --------------- --------------- --------------- ---------------

طلسم خشم:

طلسم خشم یک حلقه بنفش روی زمین ایجاد می کند و به سربازانی که داخل محدوده آن باشند سرعت و قدرت می بخشد و در مورد فرشته شفا دهنده به همان مقدار که به قدرت تخریب پذیری سربازان می افزاید ،به همان مقدار قدرت شفا دهی می دهد . این اسپل برای سربازهایی مثل Dragon و  نیز  P.E.K.K.A که قدرت تخریب بالایی دارند بسیار مفید و به صرفه می باشد.

این اسپل 1_باعث بزرگ تر شدن جسه ی سرباز های شما می شود2_باعث قویتر شدن سرباز های شما می شود3_باعث افزایش سرعت سرباز های شما می شود

 

استراتژی:کاربرد این اسپل مشخصه و نیازی به توضیحش نیست اما باید بدونید روی چه سرباز هایی از این اسپل استفاده کنید خب شما کلا باید روی 2 نوع سرباز جاینت و دراگون روش استفاده کنید چون اگه روی باربارین یا ارچر استفاده کنید با مورتار کشته میشند و فایده ای نداره به خاطر همین وقتی والبریکر ندارید و جاینت پشت دیوار وایساده این اسپل رو میزنید روش تا سریعتر دیوار رو بشکونه یا وقتی دراگون جلوی ایر دیفنس هست اینرو میزنید روش تا سریعتر ایر دیفنس رو از بین ببره

  --------------- --------------- --------------- --------------- --------------- --------------- --------------- ---------------

طلسم پرش:

 

 

طلسم پرش یک حلقه سبز روی زمین ایجاد می کند و به سربازانی که داخل محدوده آن باشند این امکان را می دهد که از روی دیوار ها بپرند مثل گراز سوار ها که این طلسم زیاد در حملات کارایی ندارد.

  --------------- --------------- --------------- --------------- --------------- --------------- --------------- ---------------

طلسم انجماد:
 

این اسپل باعث میشود که تمامی ساختمان های دفاعی و سربازان کلن کستل (در یک محدوده خاص) حریف منجمد شده و نمیتوانند حرکت یا حمله کنند

دقت کنید که این اسپل نمیتواند hidden Tesla را قبل از نمایان شدنش غیر فعال نمی کند.

 --------------- --------------- --------------- --------------- --------------- --------------- --------------- ---------------

|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2


استراتژی های دفاع
پنج شنبه 6 شهريور 1393 ساعت 18:20 | بازدید : 687 | نویسنده : [cb:post_author_name] | ( نظرات )

توپ یک صلاح دفاعی ارزان و نسبتا قوی است همچنین عملکرد توپ به صورت نقطه ای است یعنی فقط یک هدف را مورد اصابت قرار می دهد. همچنین مفیدترین ساختمان دفاعی برای جلوگیری از حمله ی غول ها به ساختمان های دیگر است. ساختمان های خمپاره انداز  و برج جادوگر  را در محدوده ی توپ قرار دهید تا توپ از آنها حمایت کند.

توپ را در محدوده ی ضد هوایی یا برج کماندار و جادوگر خود قرار دهید زیرا توپ قادربه زدن اهداف هوایی نمی باشد.

  برای پوشش دادن کل روستای خود به وسیله ی توپ ها ، شما می توانید ۵ توپ را به شکل یک ۵ ظلعی فرضی در مقر خود قرار دهید و یا از ۴ توپ را به شکل  مربع استفاده کنید و یک توپ دیگر را در مکان دلخواه قرار دهید.

حفاظت از دیوارها : توپ ها را پشت یک لایه دیوار قرار دهید. این بهترین استراتژی برای جلوگیری از خسارات دیوارشکن ها می باشد.

توپ فقط می تواند واحد های زمینی را هدف قرار دهد.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------       

برج کماندار دومین ساختمان دفاعی در دسترس است و عملکرد آن به صورت نقطه ای است. برد این ساختمان بالا است (10 بلوک) بنابراین طوری آنها را بچینید که بردشان تمام روستا را دربرگیرد.

برای منحرف کردن برج کماندار از سربازان هوایی چند جاینت قبل از فرستادن سربازان دفاعی رها کنید.

توجه کنید که برای تاثیر گذاری بیشتر، ساختمان های دفاعی (توپ و برج کماندار ) را به صورت چند ضلعی بچینید. همچنین سعی کنید که ساختمان های دفاعی را پشت یک لایه دیوار قرار دهید.

همچنین توصیه میشود برج کماندار را زود تر از توپ ها آپگرید کنید زیرا دارای برد بیشتر هستند و قادر به نابود کردن واحد های هوایی می باشند.

کماندار قادر به هدف قرار دادن واحد های زمینی و هوایی است.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------   

اگر خمپاره انداز در محل مناسبی قرار گرفته باشد با شلیک های انفجاری و قدرتمندی که دارد می تواند دسته ای از سربازان ضعیف مانند آرچر ، باربارین و دیو را نابود کند!! خمپاره انداز معمولا در مرکز مقر و در پشت حداقل یک لایه دیوار قرار داده می شود 

 توجه داشته باشید که خمپاره انداز ها در زمان ارتقا قادر به شلیک نیست و اکثر دشمنان در این زمان به شما حمله می کنند.

  خمپاره انداز می تواند کمانداران هم سطح خودش را با یک شلیک نابود کند. مثلا خمپاره انداز  سطح ۲ می تواند کمانداران سطح ۲ را با یک شلیک کاملا نابود کند.

این استراتژی خیلی کاربردی است که قرار دادن خمپاره انداز و برج جادوگار در کنار هم یک جفت هوشمند را به وجود می آورد، زیرا خمپاره انداز ناحیه ی وسیع و دور بُردی را هدف قرار می دهد در حالی که برج جادوگر از خمپاره انداز در برابر حملات هوایی محافظت کرده و همچنین نقاط کور خمپاره انداز را پوشش می دهد.

 خمپاره انداز توپ فقط می تواند واحد های زمینی را هدف قرار دهد.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------   

 ضد هوایی خسارت بسیار زیادی در هر شلیک به بار می آورد و برد قابل قبولی را دارد.

 ضد هوایی قادر به زدن نیروی های زمینی نیست. ضد هوایی به شما کمک خواهد کرد که آسمان را از بالون ها ، هیلر ها ، مینیون ها و اژدها های مهاجم پاک کنید. ضد هوایی ها رو طوری در نقشه قرار دهید که محدوده دفاعی برج کماندار و برج جادوگر را تقویت کند زیرا برج کماندار و برج جادوگر ممکن است به سرباز های زمینی مشغول شوند.

ضد هوایی ها را تا می توانید عقب تر ردیف اول ساختمان ها قرار دهید ، به این دلیل که غول ها و یا Golem به سرعت ضد هوایی ها از بین نبرند و این اجازه را به ضد هوایی ها بدهند که واحد های هوایی را مورد هدف قرار دهند.

ضد هوایی فقط می تواند واحد های هوایی را هدف قرار دهد.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------   

برج جادوگر نیز مانند خمپاره انداز به صورت انفجاری شلیک می کند. برای تاکتیک ها دفاعی پیشرفته، استفاده از این ساختمان همراه با خمپاره انداز در اولویت است.

یک استراتژی دفاعی خوب برای برج جادوگر این است که با توجه به اینکه شلیک های انفجاری و قدرتمندی دارد بهتر است آن در نزدیکی مرکز قرار گیرد ولی با توجه به برد نسبتا کمی که دارد توصیه می شود آنرا یک لایه بیرون تر از مرکز یا لایه دوم دفاعی قرار دهید.

با توجه به اینکه برج جادوگر برد کمی دارد و همچنین خمپاره انداز دارای نقطه کور می باشد، این دو ساختمان می توانند مکمل یکدیگر باشند. توصیه می شود این دو ساختمان دفاعی خوب را تا جای ممکن در نزدیکی هم قرار دهید تا نقاط ضعف یکدیگر را پوشش دهند.

به دلیل انفجاری بودن شلیک های برج جادوگر یک استراتژی خوب برای حفظ منابع شما این است که آنها را در کنار منابعتان قرار دهید چون می تواند با یک شلیک انفجاری و قدرتمند خود، انبوهی از گابلین هارا تار و مار کند.

 برای ایجاد پوشش کامل و خوب به وسیله ی برج جادوگر شما می توانید سه تا از این ساختمان را بصورت مثلث یا چهار تا از این ساختمان را به صورت مربع یا لوزی بچینید.

برج جادوگر قادر به هدف قرار دادن واحد های زمینی و هوایی است.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------   

 

تسلای مخفی یک ساختمان دفاعی است که تا قبل از نزدیک شدن سربازان به این ساختمان پنهان است،

  مزیت اصلی تسلای مخفی این است که به صورت ناگهانی ظاهر می شود و دشمن را گیج می کند. به نظر میرسد سرمایه گذار روی این ساختمان به صرفه است.

بسیاری از بازیکنان، تسلای مخفی را در جاهای مشخص قرار می دهند که این جایگذاری باعث می شود دشمن براحتی محل آن ار تشخیص دهد. دقت داشته باشید که تسلای مخفی را در مکان هایی قرار دهید که تشخیصش برای دشمن سخت باشد.

 

 از آنجایی که در طول زمان ارتقا تسلای مخفی، این ساختمان دیگر مخفی نیست، جای این ساختمان را تغییر دهید تا مکان آن برای دشمنان مشخص نشود.

 تسلای مخفی را در جایی قرار دهید که فضای خالی ایجاد نکند، یعنی دشمن نتواند از طریق آن فضا نیروهای خود را رها کند.

 

  تسلای مخفی قادر به هدف قرار دادن واحد های زمینی است.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------   

کمان ایکس ساختمانی پیشرفته و سطح بالاست که در سطح ۹ از ساختمان اصلی قادر به ساخت این نوع ساختمان دفاعی خواهید بود.


برتری های مهم این سلاح دفاعی ، قابل نتظیم شدن است برای مثال شما می توانید برای این نوع سلاح هدف زمینی و یا هدف زمینی و هوایی تایین کنید. البته در حالت هوایی اهداف زمینی را نیز مورد هدف قرار می دهد ولی با برد کمتر.

 

به دلیل برد بالای این ساختمان پیشنهاد می شود که آن را در لایه های میانی دیوار ها قرار دهید

کمان ایکس قادر به هدف قرار دادن واحد های زمینی است.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------   

    برج جهنمی قوی ترین و خطرناک ترین ساختمان دفاعی می باشد که دارای دو حالت تک هدف و چند هدف است که به وسیله شعله های قدرتمند این سلاح، پکا ، قهرمانا و Golem را زمین گیر کنید و اژدها های دشمن را به آسمان پرتاب کنید.

    برج جهنمی در حالت چند هدف ضربات یکسانی را به ۵ هدف به طور همزمان وارد می کند.

    نیروهایی که توسط برج جهنمی مورد اصابت قرار می گیرند قادر به درمان شدن نیستند. چه با هیلر و چه با طلسم شفا دهنده.

    برج جهنمی مانند کمان ایکس باید به صورت دروره ای شارژ شود. مسلح کردن این ساختمان به اکسیر سیاه نیاز دارد.

    برج جهنمی هدف مشخصی را دنبال نمی کند و به همه ی اهداف به یک میزان آسیب می زند.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------   

 

 

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------   

 

 

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------   

 

 

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------   

 

 

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------   

 

 

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------   

 

 

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------   

 

 

                                                                                        

|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2


استاتژی سرباز ها
پنج شنبه 6 شهريور 1393 ساعت 11:55 | بازدید : 861 | نویسنده : [cb:post_author_name] | ( نظرات )

باربارین ها برای نفوذ به دیوارد های دشمن ضعیف هستند بنابراین باید ابتدا یکی از آن ها را رها کنید تا اگر تله ای بود از بین برود، بعد از این که باربارین شروع به تخریب دیوار کرد سپس باقی باربارین ها را رها کنید. این روش باعث می شود که همه ی باربارین ها به تخریب یک واحد دیوارد بپردازند یا این که برای عبور از دیوارد ها از دیوار شکن استفاده کنید.

\n

برای حمایت از باربارین ها در جنگ میتوانید از کماندار (Archer) و غول (Giant) استفاده کنید.

\n

  یک باربارین هم برای نابود کردن خمپاره انداز بی دفاع دشمن هم کافیست، زیرا خمپاره انداز نیروهای نزدیک خود را نمی تواند بزند.

\n

 باربارین ها به همراه کمانداران به صورت گروهی برای زدن پادشاه باربارین ها  و یا ملکه کماندار مناسب هستند. زیرا هزینه و زمان ساخت این نیرو ها کم و بصرفه است.

\n

 باربارین ها هدف مورد علاقه ای ندارند و به نزدیک ترین ساختمان حمله می کنند.

\n

 

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------*****

کماندار ها برد بلندی دارند و میتواند از راه دور ساختمان های دشمن را نابود کنند، اما زیر آتش ساختمان های دفاعی خصوصا خمپاره انداز ها بسیار ضعیف هستند.

\n

میزان سلامتی این سرباز نسبتا پایین است و برای جلوگیری از نابودی سریع توس شلیک های انفجاری (خمپاره زن و برج جادگر)، آنها را به صورت پراکنده رها کنید.

\n

 برای اینکه کمانداران (Archer) سریع خمپاره انداز یا برج جادوگر را نابود کنند بدون اینکه با یک شلیک از بین بروند، باید کل آنها را یکجا آزاد کنید تا به سرعت این ساختمان ها را نابود کنند. به ای استراتژی Archer Rush می گویند. توجه داشته باشید که اگر نتوانید سریعا این ساختمان ها را نابود کنید تمام کماندارانتان از بین خواهند رفت \:

\n

برای پشتیبانی و منحرف کردن آتش دشمن از این کماندار می توانید از سرباز هایی همچون باربارین و غول استفاده کنید و اگر در حمله فقط از کمانداران و باربارین ها استفاده کنید، شانس کمی برای پاکسازی ۱۰۰% یا حتی کسب ۲ ستاره دارید.

 \n

  در بعضی از روستا های دشمن ساختمان ها به صورت پراکنده هستند بطوریکه کمانداران را طوری می توانید استفاده کنید که در بُرد ساختمان های دفاعی نباشند. با این استراتژی شما می توانید با کمترین تلفات حداقل ۵۰% از روستای دشمن را نابود کنید و یک ستاره کسب کنید.

 

\n

کماندار ها هدف مورد علاقه ای ندارند و به نزدیک ترین ساختمان حمله می کنند.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------*****

 دیو ها سرعت بالایی در تخریب منابع دشمن دارند همچنین سلامتی پایینی دارند و ممکن است با یک شلیک انفجاری همه ی آنها نابود شوند!! برای جلوگیری از نابودیشان آن ها را به صورت موجی رها کنید و با سرباز هایی همچون باربارین و غول آتش ساختمان های دفاعی دشمن را منحرف کنید

\n

برای سرقت منابع دشمن می توانید از غول ها جهت منحرف کردن آتش ساختمان های دفاعی استفاده کنید.

  \n

  زمانی که تمام ساختمان ها تدافعی دشمن نابود شده است، برای اینکه قبل از پایان زمان، ۱۰۰% روستا را تخریب کنید، با توجه به سرعت بالای دیو ها ، می توانید از آنها برای تخریب سریع بقیه ساختمان ها استفاده کنید.

  دیو ها برای خنثی کردن تله های دشمن بسیار عالی هستند. زیرا آنها سرعت بالایی دارند و پس از آشکار شدن تله ها، به سرعت از بُرد آنها خارج می شوند و هیچ آسیبی نمی بینند.

\n

هدف مورد علاقه ی دیو ها منابع (طلا، اکسیر، اکسیر سیاه) است.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------*****

غول ها سربازانی با جسه ی بزرگی هستند که هدف مورد علاقه یشان ساختمان های دفاعی می باشد

\n

اگر فضای اردوگاه شما 150 است می توانید از این استراتژی استفاده کنید:

13-18 غول، 25-40 آرچر، تعدادی دیو و از همه مهم تر 2 هیلر استفاده کنید (دیوار شکن و اسپل اختیاری) به این صورت که بعد تخریب دیوار ها توسط دیوار شکن ها غول ها و بلافاصله هیلر ها را رها کنید. کمانداران را نیز به عنوان پشتیبان و پشت سر غول ها رها کنید(برای جلوگیری از نابود شدنشان توسط شلیم های انفجاری) بعد از تخریب ساختمان های دفاعی دیو ها را بفرستید

*برای جلوگیری از نابود شدن هیلر ها توسط ضد هوایی ها میتونید از اسپل رعد و برق جهت نابودی ضد هوایی ها استفاده کنید.

* اگر  ساختمان های دفاعی در دسترس بودندمیتونید با آرچر (و یا ویزارد) آنها را نابود کنید

*توجه داشته باشید که هیلر ها به سرعت توسط ضد هوایی نابود می شود پس میتوانید بعد از نابود کردن ضد هاوایی هیلر ها را پشت سر غول ها رها کنید

\n

  غول ها در برابر ساختمان های دفاعی که در کنار یکدیگر قرار دارند بسیار ضعیف عمل می کنند. (چون ممکن است هر غول به سمت یک ساختمان برود)

\n

 می توانید از  غول به عنوان طعمه برای منحرف کردن ادوات دفاعی استفاده کنید تا با سربازان قوی تر مثل پکا (P.E.K.K.A) یا اژدها (Dragon) و… به روستا حمله کنید.

\n

 هدف مورد علاقه ی غول ها ساختمان های دفاعی است.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------*****

 

دیوارشکن ها سربازانی با سلامتی پایین و هزینه ی نسبتا بالایی هستند که هدف مورد علاقه یشان دیوار ها است!! به این صورت که یک دیوارشکن سطح ۵ می تواند در یک چشم به هم زدن لایه ای دیوار سطح ۵ را نابود کند در حالیکه ۵ غول سطح ۵ این کار را در عرض ۱۰ ثانیه انجام می دهند.

\n

با توجه به سلامتی پایین دیوار شکن ها اول غول ها را برای جلب کردن توجه ساختمان های دفاعی و سریعا دیوار شکن ها را برای نابود کردن دیوار های سر راه غول ها رها کنید

\n

توجه داشته باشید که برای خسارت بیشتر چند دیوار شکن را در یک مکان و پشت سر هم رها کنید
\n تخریب دیوار شکن ها به صورت انفجاری و تا شعاع 2 بلوک است بنابراین میتوانید ساختمان های چسپیده به دیوار ها را هم توسط دیوار شکن ها نابود کنید.

\n

 هدف مورد علاقه ی دیوار شکن ها دیوار است.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------*****

 بالون ها بمب هایی را داخل روستای دشمن پرتاب می کنند و ناحیه وسیعی را منفجر می کنند، هدف مورد علاقشان ساختمان های دفاعی، اما نقطه ضعف بالون ها سلامتی و سرعت کمشان است که به راحتی توسط ضد هوایی ها نابود می شوند. بنا براین قبل از رها کردن بالون ها ساختمان های دفاعی همچون برج کماندار، برج جادوگر و ضد هوایی را نابود کنید.

 

توجه داشته باشید که نیرو های داخل قلعه ی قبیله دشمن نیز به راحتی بالون ها را نابود میسازند.

می توانید از بالن ها در قسمت حمله ی تک نفره استفاده کنید . زیرا در این قسمت برای حمله محدودیت زمانی وجود ندارد.

   هیچگاه بالون ها را در فاصله ی دور از سلاح های هوایی رها نکنید. زیرا با توجه به سرعت پایین و سلامتی کمی که دارند، خیلی زود نابود می شوند.

   اگر چه بالون سرعت بسیار پایینی دارد ولی میزان آسیب رسانی آن خوب است. شما می توانید برای افزایش سرعت آنها از یک طلسم خشم  استفاده کنید. بالون خشمگین  بسیار موثر و خطرناک است. ولی با توجه به زمان زیاد برای ساخت بالون و طلسم خشم، این استراتژی زیاد مورد استفاده قرار نمی گیرد.

 

 هدف مورد علاقه ی بالن ها ساختمان های دفاعی است.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------*****

جادوگر یک نیروی جادویی وحشتناک است که گلوله های آتشی که قدرت و خسارت زیادی دارد را پرتاب می کنند و از نظر حمله ای بسیار به کماندار شبیه است به طوری که می تواند از فاصله ی دور و از پشت دیوار به هدف اسیب بزند.

 

از اوجایی که سلامتی جادوگر برای تحمل تعدادی شلیک انفجاری مناسب است ولی در برابر سلاح های که نقطه ای شلیک می کنند دچار مشکل می شود، میتوانید از باربارین به عنوان سپر برای جادوگر استفاده کنید.

معمولا از جادوگر ها به عنوان پشتیبان نیرو های قوی مانند پکا و غول استفاده می شود.

 

برای به حداکثر رساندن تاثیر جادوگر (Wizard)، شما می توانید گروهی از آنها را در اندازه ی مناسب و معقول به همراهی تعدادی غول (Giant) یا پکا (P.E.K.K.A) به عنوان طعمه، استفاده کنید.

برای نابود سازی نیرو های داخل قلعه ی قبیله میتوانید از جادوگر استفاده کنید. زیرا جادوگر با توجه به قدرت انفجاری بالایی که دارد با یک شلیک می تواند گروهی از سربازان رل نابود کند

 

 جادوگر  قدرت آتش بالایی دارد و فقط ۴ فضا اشغال می کنند، ولی این سرباز در برابر بمب غول پیکر و تله فنری بسیار آسیب پذیر هستند. برای جلوگیری از این مشکل، هیچ وقت جادوگران را به صورت یکباره و در یک مکان رها نکنید.

 

جادوگر ها هدف مورد علاقه ای ندارند و به نزدیک ترین ساختمان حمله می کنند.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------*****

 فرشته ها برای پشتیبانی از سربازانی همچون غول و پکا بسیار مفید هستند.

استفاده از دو هیلر به عنوان پشتیبانی از غول بسیار مفی

توجه داشته باشید که هیلر ها به سرعت توسط ضد هوایی نابود می شود پس میتوانید بعد از نابود کردن ضد هاوایی هیلر ها را پشت سر غول ها رها کنید

فرشته ها سلامتی نسبتا پایینی دارند و به راحتی توسط ضد هوایی ها نابود می شوند بنابر فرشته را بعد از نابود کردن ضد هوایی ها رها کنید. برای از بین بردن ضد هوایی ها می توانید از اسپل رعد و برق استفاده کنید.

 

فرشته ها هدف مورد علاقه ای ندارند و نزدیک ترین سرباز ها را التیام می دهند.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------*****

 

اژدها یک سرباز قدرتمند اما نسبتا ضعیف در برابر ضد هوایی ها می باشد بنابراین اولین قدم برای حمله با اژدها نابود کردن ضد هوایی ها می باشد.

 یک استراتژی پرهزینه: می توانید با ترکیبی از اژدها و بالون حمله کنید. اژدها ها ادوات هوایی زن را نابود می کنند و بالون ها به سمت دیگر ادوات دفاعی می روند

   از اژدها بیشتر برای گرفتن کاپ استفاده می شود و با توجه به هزینه بالای آن برای گرفتن منابع پیشنهاد نمی شود.

 

استفاده از طلسم خشم برای حملات همرا با اژدها بسیار مفیر است

 

ضد هوایی ها کابوس اژدها می باشند بنا براین در حمله با اژدها از این استراتژی ها استفاده کنید

با استفاده از طلسم رعدوبرق یکی از ضد هوایی هایی که زدن آن دشوار تر است را نابود کنید.

 

   سعی کنید اژدها ها را طوری رها کنید که زیاد از هم فاصله نگیرند و در کنار هم حرکت کنند.

   از طرفی حمله کنید که اژدها ها زودتر به ضدهوایی ها برسند و آنها را نابود کنند.

   رها کردن اژدها به صورت خطی بهتر از رها کردن آنها در یک جا هست، چون اگر آنها را یک جا رها کنید ممکن است با مین هوایی  میزان قابل توجهی از سلامتی آنها کم شود.

اژدها هدف مورد علاقه ای ندارند و به نزدیک ترین ساختمان حمله می کنند.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------*****

پکا آخرین و قوی ترین سرباز پادگان نظامی است هدف مورد علاغه ای ندارد و به نزدیک ترین ساختمان ها حمله می کند

توجه داشته باشید که hiden tesla دو برابر دیگر ساختمان های دفاعی به پکا صدمه وارد میکند بنابراین قبل رها کردن پکا hiden tesla ها را نابود سازید

 پکا هدف مورد علاقه ای ندارند و به نزدیک ترین ساختمان حمله می کنند.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------*****

 مینیون اولین سرباز متلق به پادگان اکسیر سیاه است که باز میشود و یکی از دو سرباز سریع در این بازی است، فضای کمی اشغال می کند و سریع ساخته میشود

از آنجایی که مینیون سرباز پرنده است ساختمان های دفاعی همچون توپ و خمپاره انداز نمیتوانند به مینیون صدمه زنند و نقطه ضعف مینیون سلامتی پایین اوست که در برابر ضد هوایی بسیار ضعیف است برای رفع این نقطه ضعف می توانید مینیون را به عنوان پشتیبان دیگر سرباز ها و یا بعد از آرچر ها رها کنید.

مینیون می تواند برای نابودی سربازان داخل قلعه ی قبیله مفید واقع شود.

 مینیون هدف مورد علاقه ای ندارند و به نزدیک ترین ساختمان حمله می کنند.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------*****

  گرازسوار یکی از مفید ترین سربازان این بازی است، هدف اصلی گراز سوار ساختمان های دفاعی است و بدون توجه به سطح دیوار، می تواند از روی آن بپرد همچنین برای پشتیبانی از گراز سوار میتوانید از دیوار شکن ها استفاده کنید.

روش حمله با گراز سوار به این صورت است که اول نیرو های داخل قلعه ی قبیله و در صورت امکان قهرمانان را نابود میکنید و سپس تعداد زیادی از انها را پشت سر هم رها می کنید طوری بتوانند سریعا ساختمان های دفاعی دشمن همچون خمپاره انداز را نابود کنند. نقطه ضعف گراز سوار بالا بودن هزینه ی آموزش آن است. در ضمن استفاده کردن از طلسم شفا دهنده برای هوگ ها بسیار بسیار مفید است.

از آنجایی که گراز سوار سرعت بالا و سلامتی نسبتا خوبی دارد می توانید آنها را به عنوان طعمه ی ساختمان های دفاعی (مانند غول) رها کنید.

   برای بیرون کشیدن و منحرف کردن نیروهای قلعه ی قبیله دشمن، بهترین گزینه استفاده از گراز سوار است. بطوریکه ۱ یا ۲ تا از آنها را طوری رها کنید که به نزدیک ترین نقطه تا قلعه ی قبیله برسند. سپس کم کم با کمک نیرو های دیگر مثل باربارین یا همان گراز سوار آنها را به یک گوشه بکشانید و همه ی آنها را نابود کنید. این استراتژی برای حملات جنگ کلن ها بسیار مناسب است.

   از روش بالا می توانید برای منحرف کردن پادشاه باربارین یا ملکه کماندار نیز استفاده کنید.

 

 هدف مورد علاقه ی گراز سوار ها ساختمان های دفاعی است.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------*****

Valkyrie سومین سربازی است که در پادگان مخوف آزاد می شود، یک تبر دو لبه در دست دارد و دارای سلامتی و آسیب بالایی می باشد و هنگاه حمله با تبر خود به ساختمان های اطاف خود آسیب بالایی میرساند.

 

این سرباز بیشتر برای نابود کردن کامل روستا و دریافت سه ستاره استفاده می شود. می توانید این سرباز را بعد از فرستادن جاینت ها بفرستید تا روستا را به صورت کامل نابود کند

 

 Valkyrie هدف مورد علاقه ای ندارند و به نزدیک ترین ساختمان حمله می کنند.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------*****

Golem ها چهارمین سربازان پادگان مخوف می باشند و سلامتی بسیار بالایی دارند هدف مورد علاقه یشان ساختمان های دفاعی میباشد و در هنگام مرگ به دو عدد Golemite کوچکتر از خود تبدیل می شود 

استراتژی حمله با این سرباز مشابه استراتژی غول می باشد و با آزاد کردنشان در روستا همه سلاح های تدافعی متوجه آنها می شوند و به آسانی با سربازان دیگر می توانید روستای دشمن را نابود کنید.

 

golem و golemite ها در هنگام مرگ مانند بالن ها خسارت با بار می آورند

 هدف مورد علاقه ی golem و golemite ها ساختمان های دفاعی است.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------*****

Witch (ساحره) آخرین سرباز پادگان مخوف می باشد و با قدرت بالایی که دارد قادر به احضار مردگان به صورت اسکلت است


witch مانند فرشته به عنوان پشتیبان استفاده می شود و این سرباز در میدان جنگ 3 تا 4 اسکلت به وجود می آورد

اسکلت ها در نبرد مانند باربارین ها (Barbarian) عمل می کنند ولی داری سلامتی کمتر و سرعت بالاتری هستند.


 Witch هدف مورد علاقه ای ندارند و به نزدیک ترین ساختمان حمله می کنند.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------*****

 

 

 

 

|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2


آموزش ذخیره کردن اکانت بدون سینک کردن گوگل
سه شنبه 4 شهريور 1393 ساعت 13:56 | بازدید : 1547 | نویسنده : [cb:post_author_name] | ( نظرات )

برای ذخیره کردن اکانت بدون نیاز به سینک کردن برنامه titanium backup را دانلود کنید
این برنامه نیازمند روت است!!

برید تو برنامه و گزینه backup /restore رو از بالا انتخاب کنین (بالا گزینه وسط) بعدش تو لیست برنامه ها دنبال کلش بگردید


بعد رو کلش بزنین و گزینه !backup رو از بالا سمت چپ انتخاب کنین و صبر کنین تا از بازی و اطلاعاتش بکاپ بگیر
با اینکار حتی اگه بازی پاک شه بازم میتونین اکانتتونو برگردونین
اگه فقط خواستین اکانتتونو برگردونین مراحل بالا رو انجام بدین ولی بجای انتخاب !backup تو لیستی که پایین گزینه ها هستش بگردید و گزینه restore رو پیدا کنین
بعد انتخابش کنین 3 تا گزینه میاد اولیش سمت چپ فقط اکانت رو برمیگردونه
دومیش فقط برنامه رو و سومیش هر دوتا رو

|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


آموزش تغیر اسم دهکده
سه شنبه 4 شهريور 1393 ساعت 11:11 | بازدید : 813 | نویسنده : [cb:post_author_name] | ( نظرات )

برای تغییر دادن اسم خود در بازی کلش آف کلنز clash of clans ، تنها راه وارد شدن به قسمت help & support بازی است . در آن قسمت باید روی report an issue کلیک کنید.
سپس other problem را انتخاب نمایید. بلافاصله صفحه ای باز میشود که در آن از شما میخواهد متنتان را برای ایمیل clashofclans.feedback@supercell.net بفرستید .
دقت کنید
در انتهای متن نوشته do not delete . آن قسمت را به هیچ عنوان پاک نکنید . چرا که اطلاعات بازی و دستگاه و سابقه بازی شما در این قسمت وارد شده است.

متنی بنویسید در این رابطه که میخواهید اسم بازی خود را عوض کنید. میتوانید از این متن استفاده نمایید :

?hi . i need to change the name of my village . can you help me please

منتظر جواب ایمیل بمانید .
طی 24 ساعت ایمیلی دریافت خواهید کرد که
به شما میگوید این کار تنها یکبار قابل انجام استو تنها در صورتی که اسم دهکده شما نام و فامیل باشد که میخواهید کسی آن را نداند یا نامیست که ممکن است بقیه شما را
مسخره دست خود قرار دهند میتوانید آن را تعویض نمایید یا به عبارتی درخواست تعویض دهید.در جواب این نامه اگر نام دهکده شما اسم و فامیلی است یا فامیلی است میتوانید بنویسید:
yes it’s a family name and
i want to change it to new nameبه جایnewnameاسمی که میخواهید روی دهکده تان بگذارید را بنویسید. یا هر دلیل دیگری بیاورید که از این اسم نمیتوانید استفاده کنید.ظرف 48 تا 72 ساعت مشاهده میکنید که اسم شما در بازی تغییر کرده است .

توجه داشته باشید که به دلیل تعداد بالای درخواست ها جهت تعویض نام دهکده، دریافت ایمیلممکن است تا چند روز طول بکشد

اگر نام دهکده شما انگلیسی و دو قسمت است قابل تغیر میباشد (نمایانگر اسم و فامیل)

و یا اگر نام روستا ی شما فارسی است به احتمال زیاد تغیر خواهد کرد

 

|
امتیاز مطلب : 11
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3


انتقال اکانت در بازی
سه شنبه 4 شهريور 1393 ساعت 8:32 | بازدید : 734 | نویسنده : [cb:post_author_name] | ( نظرات )

 

 

 

هر موبایلی که دارید به تنظیمات بازی بروید

مطابق شکل پست بر روی Link a Device کلیک کنید

حالا اگه موبایلتون سیستم عامل iOs هست و میخواین به آیفون لینک بدید بر روی گزینه

This Is The Old Device

کلیک کنید و گزینه

i want to link an iphone , ipad or ipod

بزنید

حالا شما با پیغام

Sync With Game Center

مواجه میشید که به این معنی هست باید با رمز عبور گیم سنتر اپل خودتون وارد بشید

حالا اگه موبایلتون iOs هست و میخواین به اندروید انتقال بدید روی

This Is The Old Device

کلیک کنید

حالا روی گزینه

I want to link another device

کلیک کنید

به شما یه کدی داده میشه که تا 2 دقیقه میتونید ازش استفاده کنید در همین هنگام برید روی دستگاه جدیدتون برید روی Link a device کلیک کنید و بزنید This Is The New Device

و اون کد رو وارد کنید حالا با یه پیغام مواجه میشید ok رو بزنید و تموم شد !

برای روش های اندروید به اندروید از همین راه استفاده کنید فقط اگه دستگاهتون اندروید هست و به اندروید میخواید انتقال بدید باید با جیمیلتون وارد بشید

|
امتیاز مطلب : 18
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4


چند روش حمله
دو شنبه 3 شهريور 1393 ساعت 12:24 | بازدید : 3986 | نویسنده : [cb:post_author_name] | ( نظرات )

روش حمله برای لول های متوسط:

سربازان مورد نیاز: دو یا بیشتر اسپل رعد و برق لول 3 به بالا ، 10_15 تا جاینت لول 3 یا 4 ، 30_40 آرچر و تعدادی دزد و از همه مهم تر دو عدد هیلر استفاده کنید

روش حمله:برای جلوگیری از نابود شدن هیلر ها توسط air defense هر دو اسپل خود را روی air defense ها خالی کنید (2 اسپل رعد و برق لول 3 برای یک air defense لول 1_3 کافی است) جاینت هارا پشت سر هم رها کنید طوری که اول خمپاره زن هارا نابود کنند و بلافاصله هر دو هیلر را رها کنید . اگر  ساختمان های دفاعی در دسترس بودندمیتونید با آرچر (و یا ویزارد) آنها را نابود کنید . اگر ساختما های دفاعی در دسترسس نبودند آرچر ها و دزد ها را پشت سر جاینت ها (طوری که خمپاره انداز ها نتونن بزننشون) رها کنید.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

یکی از بهترین نوع عای حمله ؛ حمله با جاینت (giant) + آرچر (archer) است .
اما چرا ؟
چون جاینت ها نه سریع هستند نه قدرت بالایی دارند اما جون بسیار بالایی دارند و این برای مرتار و ویزارد تاور ها عالی است .
و آرچر ها جون بسیار پایینی دارند اما قدرت بالایی .
خوب یعنی چه کار کنیم ؟ همیشه قبل از آوردن آچر حداقل 7 جاینت آزاد کنید و و پشت سر آنها 20 تا 50 آرچر آزاد کنید چرا ؟ چون جاینت ها با جون بالا هواس دیفنس هارا پرت میکنند و آرچر ها از دور به همه چی حمله میکند


البته بعد از آزاد کردن جاینت و قبل از آرچر ؛ وال بریکر هارا آزاد کنید تا دیوار را بشکانند و جاینت ها هواس بقیه را نیز پرت کنند .

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

اگر شما سرباز هایی مثل : Minion , Dragon , Barbarian King , Rage Spell

رو دارید از این روش برید  :

اول از همه باید کمپ شما 180 تا جا داشته باشه اگه کمتر باشه به مشکل بر میخورید . قبل از اینکه وار شروع بشه شما شروع به ساختن 5 تا دراگون میکنید و 1 دراگون هم از هم کلنی های خودتون بگیرید اگر جا واس دراگون ندارید به جاش ویزارد بگیرید . بعد از اون شروع به ساختن 25 تا مینیون کنید . حالا شما 2 تا راه دارید اینکه بقیه رو ارچر بسازید یا ویزارد برای سرباز های که از کلن اون ها بیرون میاد یا اینکه 1 اسپل رعد و برق بسازید که سرباز های اونا رو بکشید . حالا اگه از روش اول میرید باید 1 ریج اسپل (Rage Spell) و 2 تا هیلینگ اسپل (Healing Spell) بسازید علت 2 تا هیلینگ اسپل اینه که چون همه سرباز های شما هوایی هستند ایر دیفنس (Air Defence) و ایر بمب اون هارو راحت میزنه . برای مقابله با ایر دیفنس جلوی هرکدوم از ایر دیفنس ها هر 6 تا دراگون رو خالی کنید و 1 ریج اسپل و هیلینگ اسپل رو بزنید . حالا در کنارش 1 دونه مینیون بفرستید که اگه ایر بمب (Air Bomb ) باشه همه مینیون هاتون با هم نمیرن اگر دیدید پاک بود منطقه :دی بقیه رو هم بفرستید . این روش 100% و به هیچ وجه نمیبازید مگر اینکه وقت کم بیارید  .

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

تو این روش شما زمین قوی ندارید و سرباز های معمولی حداقل : Giant , Wizard , Healer , Healing Spell رو باید داشته باشید

خب شما اگر کلنتون 20 تایی بود یه دراگون بگیرید اگر 15 تایی بود یه هیلر یا ویزارد بگیرید

کمپتون باید 180 تا باشه اگر نیست به تناسب با رعایت نسبت سرباز ها از این تعداد کم بکنید . شما باید 2 تا هیلر و 1 هیلینگ اسپل و یه لایت اسپل بسازید . (تو روش اول ) اما تو روش دوم شما 2 تا هیلینگ اسپل میسازید

خب روش اول اینجوریاس : 2 تا هیلر , 12 -15 تا جاینت هرچقدر که دلتون خواست و تعدادی والبریکر مثلا 5 تا اگر لول 3 باشه برای زدن دیوار لول 5 دوتا والبریکر نیاز دارید . اگر تونستید 3تا باربارین هم بسازید دلیلش رو جلوتر میفهمید .  بقیه رو هم ویزارد و ارچر بزنید برای سرباز هایی که از کلن اونا میاد . شما باید نزدیک ترین مکان به ایر دیفنس رو پیدا کنید یه دونه باربارین بفرستید پشت سرش والبریکر  چون اگر باربارین رو نفرستید کنون و ارچر تاور والبریکر رو میزنن . حالا جاینت ها رو بفرستید و ایر دیفنس رو بزنید اگر خیلی دور بود ایر دیفنس یه هیلینگ اسپل رو اینجا بزنید تا ایر دیفنس رو که زدید هیلر رو بفرستید . بعدش هم ویزارد و ارچر و اینا و زمینش رو جمع کنید . حالا اگه تعداد جاینت ها بیشتر بود و یه دونه هیلینگ اسپل و یه لایت داشتید فقط اون موقع شما والبریکر رو که زدید 2 تا هیلر بفرستید چون ایر دیفنس فقط یه نفر رو هدف قرار میده بعدش که زدید ایر دیفنس رو یه هیلر دیگه از کلنتون بندازید (اگه داشتید اگه نه ویزارد رو نگه دارید اخرا بندازید که وقت کم نیارید ) حالا همینطور پیش برید وقتی هیلرتون مرد هیلینگ اسپل رو بزنید تا جاینت ها نمیرن بعدش هم زمینش رو جمع کنید البته این رو بگم اگه سرباز نداشته باشید وقت کم میارید پس حتما از کلنتون یا ویزارد بگیرید یا ارچر .

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

ویدئو ی آموزشی حمله در کلن وار

<iframe src="http://www.aparat.com/video/video/embed/videohash/TIzSn/vt/frame" allowFullScreen="true" webkitallowfullscreen="true" mozallowfullscreen="true" height="360" width="640" ></iframe>

 

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

اگر میخواهید یه حمله خوب و موفق داشته باشید باید از تمامی سربازان و انواع مختلف استفاده کنید.

ابتدا باید سعی کنید قدرت سربازا را تا نهایت از طریق labratory افزایش بدین.

به طور مثال اگر army camp شما 150 نفر جا داره باید 12 تا جاینت و 50 ارچر و 2 هیلر و 5 والبریکر داشته باشید.

جاینت ها که اول به سمت دفاع حریف حمله میکنه و هدف انها در اولویت اول نابودی دیفنس ( cannon.wizard tower.archer tower.air defence.mortar )

است.

ارچر ها اولین چیزی که سر راه خود ببینند نابود میکنند و اولویت خاصی ندارند.

هیلر ها هم که کارشون جون دادن و اضافه کردن قدرت به سربازاست که اولویت اول هیلر ها روی جاینت است بعد باقی سربازا.

والبریکر هم که کارشون خراب کردن دیوار است.

برای حمله کردن ابتدا جاینت ها رو میفرستید و هیلر ها رو پشت انها ازاد میکنید و بلافاصله والبریکر ها رو میفرستید و بعد ارچر ها.

اگر اول به جای جاینت والبریکر یا ارچر یا هیلر بفرستید همه انها نابود میشن و بازی رو میبازید..البته بستگی به شما هم داره که سزبازا رو از کدوم سمت نقشه پیاده کنید.مثلا اگر جایی که air defence هست پیاده کنید راحت میتونن هیلر شما رو بزنن پس سعی کنید جایی پیاده کنید که راحت بنونین air defence رو بزنین یا جایی که دور از اونها باشه چون هدف اول air defence زدن هیلر شماست و بدون هیلر زیاد نمیتونین جلو برین.در مورد ارچر ها هم سعی کنید اونها رو بصورت پراکنده و با فاصیه از هم پیاده کنید چون  اگه همه رو کنار هم بزارید به 2 تا شلیک mortar راحت 50 ارچر رو از دست میدین.سعی کنید والبریکر ها رو زمانی بفرستید که جلوتر از جاینت ها به دیوار نرسن چون اگه از جاینت ها جلوبزنن یه دلیل جون کمی که دارن راحت میمیرن و جاینتها پشت دیوار میمونن و جون زیادی ازشون میره.در مورد هیلر ها هم زیاد نگران نباشید چون فقط air defence در اولویت اول اونا رو میزنن مثلا اگر Archer tower ya wizard tower باشه اگه هیلر ها پشت جاینت باشن اول جاینت رو هدف قرار میدن بعد هیلر رو میزنن. من خودم به همین صورت حمله میکنم و 90% حمله هام رو به صورت 100% میبرم.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2


نکات و ترفند ها
دو شنبه 3 شهريور 1393 ساعت 11:38 | بازدید : 6220 | نویسنده : [cb:post_author_name] | ( نظرات )

در آپگرید کردن town hall عجله نکنید!!

دلایل:بیشتر شدن هزینه ی طلا در جست و جو _ از دست دادن منابع بیشتر رمانی که کسی به شما حمله میکند _ به دست آوردن منابع کمتر زمانی که شما حمله میکنید

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

بهترین روش محافظت:

کنار مخزناتون ویزارد تاورو قرار بدین تا با ضربات اسپلش دشمنو نابود کنه و جلوی ورود و تجاوز به دیوار ها و منابع را بگیرد

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

روش های جنگی برای town hall های مختلف:

روش سرقتی:  آرچر و بربر و گوبلین مساوی ساخته و سر معدنای پر بریزید روش پکا اینه که اونو بذارید جایی کلن کسل بتونه بهش حمله کنه وقتی افراد کلن کسل ریختن بیرون پیکا میره دنیال اونا در عرض بیست ثانیه تان حال طرف و دیواراش رو میشکونه و اونوقته که میشه اونا رو نابود کرد

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

آپ کردن تاون حال:

همه فک می کنن فقط تان حالو باید اپ کرد ولی این طور نیست اگه از اول بازی تا جایی که تاون هال اجازه میده ساختمانهایتان رو آپ کنید از یه ادمی که تان حالش دهه ولی هیچکدوم از ساختمان ها رو اپ نکرده زودتر پیشرفت میکنید

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

همیشه خمپاره انداز (mortars) های خود را به شکل مثلثی کنار هم قرار دهید

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

سعی کنید که برج های جادوگر را کنار خمپاره انداز ها قرار دهید طوری که بتوانند نقاط ضعف خمپاره انداز هارا پر کنند

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Healing spell در کنار hog rider ها ترکیب قوی ای میسازد

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

برای جلوگیری از از بین رفتن تعداد زیادی از سربازانتان توسط بمب ها تعداد کمی از سربازانتان (گوبلین :چون سرعت بالایی دارد و میتواند به سرعت بمب هارا خنسا کند) به عنوان فدایی بفرستید و عد خنثیشدن بمب ها شروع به حمله کنید

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

خالی کردن کلن کستل (در کلن وار):

برای خالی کردن کلن کستل در کلنوارد ها یا اتک ها اول یک آرچر برای خارج کردن سرباز ها از کلن کستل رها کنید، بعد خارج شدن سربازان کلن کستل دور انها را با آرچر یا ویزارد حلقه ببندید (طوری که سربازانتان در معرض شلیک ساختمان های دفاعی نباشند)

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

جلوگیری از قارت زیاد:

زمانی که مقدار زیادی از منابع ذخیره کردید یرای جلوگیری از حجمله و دزدیده شدن منابعتان تون حالتون رو بیرون از دیوار ها قرار بدید برای این که شیلد بگیرید

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

دریافت شیلد:

برای گرفتن شیلد تون حالتون رو خارج از دیوار ها قرار بدید اینطوری سریعا تون حالتون رو نابود میکنند و کاری به منابعتان ندارند

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 در کلن وار ها (clan wars) سعی کنید تاون حال (town hall) خود را بیرون نگذارید چون در کلن وار ها همه چیز به ستاره (star) بستگی داره یعنی دشمن شما میتونه بیاد و فقط تاون حال رو بزنه و بره و 1 ستاره بگیره برای همین هم در نسخه جدید کلش آف کلنز(clash of clans) در روز آمادگی برای مبارزه (preparetion day) گزینه ای در پایین سمت راست هست که شما میتونید اون رو بزنید و اون زمینی که میسازید فقط برای کلن وار هست .

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 شاید تا به حال تو زمین بعضی ها دیده باشین یه جعبه هایی هستند که توش جم هستش باید دربارش بهتون بگم اینا به عنوان هدیه به بعضیه از بازیکنان به صورت شانسی داده که این جعبه رو باید مثل درخت و بوته و اینا از بین ببرید با 1000 تا الیکسیر اونوقت 25 تا جم دریافت میکنید  :)

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

ترفندی برای بالابردن تروفی:

خب شمااگه تنظیمات بازی رودست کاری نکرده باشین اتوماتیک توسرورانگلیس یاهمون زیان انگلیسی هستین وقتی شماکم کم متوجه شدین تاون توسرورانگلیس کم شده برید زبان بازی روفرانسوی کنیدوبعدازاینکه بازی ازاول اجراشدسیستم شماروواردسرورفرانسه کرده که تواین سروربه نظرمن بیشترتاون هاشون بیرون گذاشتن البته سرور ژاپن هم خوبه واسه تاون زدن تازه منابع زیادی هم دارن ولی بایدصددرصدبزنی تاگیرت بیاد.
بااین کارglobal هم فرانسوی یازاپنی میشه ازشرعرب هاراحت میشین.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 ترفند هایی برای پیروزی در کلن وار:

1-روز آماده سازی را جدی بگیرید:
اول از همه،Base خودتان را چک کنید!نقشه های Hybrid خیلی می تواند به شما کمک کند



Storage ها هیچ ارزشی ندارند آن ها را بیرون بگذارید و از Town Hall محافظت کنید
Clan Castle خود را پر از نیرو کنید!Clan Castle یکی از قوی ترین ساختمان های دفاعی می شود،وقتی که در وسط Base باشد و پر از نیرو های دفاعی قدرتمند باشد (Dragon Wizard و بقیه Archer) هیچ وقت Base را بدون نیرو خالی نگذارید
قبل از شروع جنگ هماهنگی های لازم را انجام دهید:
به عضو های کلنتان بگویید که بدون هماهنگی حمله نکنند
شما تعیین کنید که کی به چه کسی حمله کند
ضعیف ترین افراد کلنتان در 2 ساعت اول حمله کنند
به افراد کلنات بگویید که حتماً 3 ستاره بگیرند!با بهترین نیرو حمله کنند!
روز جنگ:
همیشه با Camp پر و نیرو های قوی حمله کنید
قبل از حمله Reply حمله ی قبلی ببینید این کار محل تله ها یا بمب ها را به شما نشان می دهد (یا اگر از قبل حمله نشده بود از گزینه Scout استفاده کنید ضرر نمی کنید! !!!)

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 1-در قرار دادن Clan Castle باید توجه داشت که در وسط مپ شما باشد تا محدودهع ای را که رد بر میگرد با تجهیزارت خود پرکنید که دشمن نتواند سربازان درون آن را به راحتی بیرون بکشد و از بین ببرد.


2- سعی کنید قبل از خروج از بازی کلش حتما رک بدید و از اعضای کلن درخواست نیرویی دفاع بکنید که در صورت حمله به شما این نیرو بتواند نکمک دفاع شما کند و دشمت را تار مار کند .
ترجیها یکی از بهترین نیرو ها برای دفاع به ترتیب زیر هستن
2.1- ویزارد(Wizard)
2.2--کمان دار(Archer)
2.3-اژدها(Dragon)
2.3-تبر زن (valkYrie)

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 به دست آوردن جم:
1- کاپتونو به 1250 برسونید 450 جم 2- برسید به لیگ کریستال 250 جم 3- 250 اتک(حمله) رو دفاع کنید 50 جم 

4- ایکس بو (x-bow) را در اتک نابود کنید 50 جم

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

 

|
امتیاز مطلب : 31
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9


منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
آرشیو مطالب
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آموزش به دست آوردن جم رایگان کلش آف کلنز و آدرس freegem.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 27
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 23

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 1
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 12
:: بازدید ماه : 42
:: بازدید سال : 343
:: بازدید کلی : 28027